RMF FM częściej cytowane niż TVN24
W marcu na informacje radia RMF FM inne polskie media powoływały się częściej niż na doniesienia TVN24 – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Liderem cytowalności pozostaje natomiast „Rzeczpospolita”.
„Rzeczpospolita” była w marcu najczęściej cytowanym polskim medium, mimo że na jej publikacje powoływano się nieco rzadziej niż w lutym (więcej). Kolejne miejsca w zestawieniu niezmiennie zajmują inne dzienniki – „Gazeta Wyborcza” i „Dziennik Gazeta Prawna”. Natomiast na czwartą pozycję awansowało RMF FM, wyprzedzając TVN24. To pierwszy przypadek od czerwca 2005 roku, kiedy informacje rozgłośni radiowej były częściej przytaczane przez media niż doniesienia stacji telewizyjnej.
Mimo że TVN24 zanotowała w marcu o 140 cytowań mniej niż w lutym, pozostaje zdecydowanym liderem opiniotwórczości wśród kanałów telewizyjnych.
RMF FM było w marcu cytowane przez inne media dwa razy częściej niż w lutym, dzięki czemu wyprzedziło w zestawieniu Radio ZET.
Z miesiąca na miesiąc portale internetowe zyskują na opiniotwórczości. Onet.pl był w marcu częściej cytowany niż Radio ZET i „Puls Biznesu”.
Wśród gazet i czasopism zwraca uwagę wysokie miejsce „Tygodnika Podhalańskiego”, który osiągnął je dzięki publikacji fragmentów z podsłuchu prywatnej rozmowy senatora Tadeusza Skorupy.
Wśród tygodników i dwutygodników najczęściej przytaczane są informacje z tygodników opinii.
Miesięczniki są cytowane przez inne media zdecydowanie rzadziej niż tytuły prasowe ukazujące się częściej. Wśród tych czasopism liderem opiniotwórczości był w marcu „Forbes”.
W marcu najczęściej w polskich mediach były cytowane informacje dotyczące ekonomii, rynku i finansów.
Dołącz do dyskusji: RMF FM częściej cytowane niż TVN24