SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 4. na. 13 miejsce

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od września do listopada 2020 było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF Classic, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w okresie od września do listopada 2020 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 16,1 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się o 0,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET. Jego udział w rynku wyniósł 9,5 proc. (w dół o 0,8 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TOK FM z udziałem na poziomie 9,2 proc., po wzroście o 0,7 pkt. proc.

Oczko niżej uplasowała się Eska (7,9 proc.; + 0,5 pkt. proc.), która przed rokiem była piąta. Z dziewiątej na piątą lokatę awansowało RMF Classic (+ 2 pkt. proc. do 5,9 proc.).

Rekordowy spadek Trójki

Z czwartej na trzynastą lokatę spadła Trójka, która odnotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 2 pkt. proc. do 5,9 proc. udziału.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od września do listopada 2020 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 4. na. 13 miejsce

52 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trujka
Trujka liderem spadków. Koszmarny koniec.
0 0
odpowiedź
User
trójkowicz
Przyspieszony zgon archaicznego formatu. Symbolem upadku było kilkaset głosów, aby znaleźć się w top3 listy przebojów. Tymczasem rośnie Wnet. Dla Trójki jedyną szansą jest stworzenie takiego RMF, ale na wyższym poziomie.
0 0
odpowiedź
User
bartosz
Dziwne. Tyle zmian, nowych prowadzących, nowa dyrekcja. Szok. Ciekawe co poszło źle... 🤔
0 0
odpowiedź