SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Makłowicz szykuje własną markę żywności. Ma wspólnika

Rodzinna spółka krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza planuje współpracę z Pamapol w zakresie dystrybucji, a w przyszłości także produkcji produktów żywnościowych. Dotychczas Makłowicz reklamował marki z różnych kategorii, a w swoim e-sklepie sprzedaje książki, fartuchy i koszulki.

Pamapol i Propinquus złożyły wspólnie wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie utworzenia spółki Makłowicz i Synowie - poinformował UOKIK w komunikacie.

We wniosku podano, że wspólna spółka ma importować i dystrybuować, a w przyszłości także produkować: konserwy mięsne, dania gotowe, zupy (z wyłączeniem zup instant), smarowidła (pasztety i smalce, pasty warzywne, hummusy), sosy (bez sosów instant), makarony, warzywa konserwowe, oliwy oraz kanapki.

Propinquus to spółka rodzinna, której wspólnikami są członkowie rodziny Makłowicz. Propinquus zajmuje się obecnie zarzadzaniem prawami do wizerunku Roberta Makłowicza.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z kolei Grupa Pamapol zajmuje się przetwórstwem mięs i warzyw. Oferuje produkty z kategorii dań gotowych, konserw mięsnych, pasztetów, zup gotowych oraz warzyw konserwowych, sprzedawanych zarówno w kanale tradycyjnym za pośrednictwem hurtowni, jak i w dużych sieciach handlowych

Robert Makłowicz w telewziji, reklamach i na YouTubie

Robert Makłowicz to krytyk kulinarny i dziennikarz. W latach 90. współpracował z „Gazetą Wyborczą”, a od 1998 do 2017 roku prowadził programy w Telewizji Polskiej - najpierw przez 10 lat "Podróże kulinarne Roberta Makłowicza", a od 2008 roku w TVP2 program "Makłowicz w podróży". Publiczny nadawca rozstał się z Makłowiczem wiosną 2017 roku po sporze wokół spotu promocyjnego ramówki.

Od jesieni 2017 do 2019 roku Robert Makłowicz przygotowywał autorski program „Makłowicz w drodze” dla Food Network (TVN Warner Bros. Discovery). Po zakończeniu współpracy z nadawcą uruchomił swój kanał youtube’owy, na którym relacjonuje swoje podróże kulinarne. Obecnie kanał ma ponad 500 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam nagrania zanotowały łącznie 63 mln odtworzeń.

Z kolei fanpage facebookowy Makłowicza obserwuje 750 tys. internautów.

 

Makłowicz napisał kilkanaście książek o tematyce kulinarnej. Sprzedaje je w swoim sklepie internetowym, oferującym też fartuchy kuchenne i koszulki z wizerunkiem publicysty.

Robert Makłowicz od lat występuje w kampaniach reklamowych i akcjach społecznych. W ub.r. pojawił się w spocie banku Credit Agricole Polska i kampanii OLX przestrzegającej przed oszustwami w internecie, wiosną ub.r. został bohaterem reklam sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile.

Makłowicz promował też marki związane z żywnością. Wiosną ub.r. w sklepach Lidl pojawiły się Sosy Robert Makłowicz Menu od firmy Roleski, w 2019 roku publicysta reklamował makarony Polskie Młyny i kolekcję win dostępną w sklepach Biedronka, a rok wcześniej - przyprawy Knorr.

Natomiast w latach 2012-2015 był bohaterem kampanii reklamujących produkty żywnościowe w hipermarketach Tesco, w spotach pokazywał zwyczaje kulinarne z różnych krajów.

Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz szykuje własną markę żywności. Ma wspólnika

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ku
Autorytet kulinarny reklamujący Tesco, Biedronkę a ostatnio kanapki i hamburgery na stacjach benzynowych. Autorytet zna swoją wartość :).
odpowiedź
User
fgh
Żeby usługi i produkty były komplementarne powinien jeszcze wejść do współpracy z Szymonem.
odpowiedź
User
Tomek
Autorytet kulinarny reklamujący Tesco, Biedronkę a ostatnio kanapki i hamburgery na stacjach benzynowych. Autorytet zna swoją wartość .

Programy fajnie prowadzi, ale reklamy w sieciówkach to lekkie przegięcie. Jak może podpisywać się pod byle gównem.
odpowiedź