Robert Ziębiński na czele redakcji „Playboya”, a Mateusz Zieliński - „CKM”
Obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Playboy” zaczął pełnić Robert Ziębiński, a zespołem redakcyjnym „CKM” (oba magazyny wydaje Marquard Media Polska) niebawem zacznie kierować Mateusz Zieliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z pismami żegnają się poprzedni redaktorzy naczelni: Rafał Księżyk i Piotr Skalski.
Odejście Rafała Księżyka i Piotra Skalskiego to część reorganizacji w Marquard Media Polska wprowadzonej jesienią ub.r. Portfolio prasowe firmy podzielono wtedy na trzy grupy tematyczne: mężczyźni i rozrywka (z pismami „Esquire”, „Playboy” i „CKM”) pod kierownictwem Macieja Gajewskiego, kobiety i rozrywka („Cosmopolitan”, „Shape” i „Joy”) pod kierownictwem Hanny Wolskiej oraz luksus i moda damska („Harper’s Bazar” i „Hot Moda”), którym pokieruje Joanna Góra.
Oprócz Księżyka i Skalskiego wydawnictwo rozstaje się z Karoliną Weber (redaktor naczelną „Joy”) i Magdaleną Soszyńską (naczelną „Hot Moda”).
Rafał Księżyk był redaktorem naczelnym „Playboya” od października 2012 roku, wcześniej przez wiele lat pełnił w redakcji funkcję wicenaczelnego. Piotr Skalski zaczął kierować zespołem redakcyjnym „CKM” w połowie 2012 roku.
Obowiązki redaktora naczelnego „Playboya” przejął właśnie Robert Ziębiński, jego wstępniak znalazł się w nowym numerze pisma. Ziębiński z branżą prasową jest związany od dwóch dekach, pisał teksty m.in. do „Tygodnika Powszechnego”, „Gazety Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Przekroju”, „Newsweeka” i „Nowej Fantastyki”. Od kilku lat współpracuje z serwisem Dzikabanda.pl, napisał też kilka książek.
Z kolei zespołem redakcyjnym „CKM” będzie teraz kierował Mateusz Zieliński. Poprzednio był sekretarzem redakcji.
Według danych ZKDP w październiku ub.r. sprzedaż ogółem „Playboya” wyniosła 29 084 egz., a „CKM” - 18 815 egz.
Dołącz do dyskusji: Robert Ziębiński na czele redakcji „Playboya”, a Mateusz Zieliński - „CKM”