SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rok Stanisława Moniuszki promowany kampanią „To będzie mój rok!"

Ruszyła kampania Teatru Wielkiego - Opery Narodowej, promująca rok Stanisława Moniuszki. Działania pod hasłem „To będzie mój rok!" przygotowała agencja Communication Unlimited.

Uchwałą Sejmu RP rok 2019 został ustanowiony Rokiem Stanisława Moniuszki. Za organizację obchodów roku wybitnego kompozytora i dyrektora Teatru Wielkiego w Warszawie odpowiada Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

-  Wydarzenia organizowane w ramach Roku Stanisława Moniuszki udowodnią, że twórczość tego wybitnego artysty doskonale broni się po latach i potrafi przemawiać do współczesnych słuchaczy - mówi Marcin Fedisz, kierownik działu literackiego i marketingu, Teatr Wielki - Opera Narodowa.

Kampania, obecna na citilightach w całym kraju, zachęca do odwiedzenia strony moniuszko200.pl, na której można znaleźć m.in. kalendarz wydarzeń rocznicowych, encyklopedię wiedzy o kompozytorze oraz materiały edukacyjne.

- Wizerunek Moniuszki zazwyczaj znamy ze szkoły podstawowej, niektórzy z nas pamiętają go z PRL-owskich banknotów. Naszym celem było tchnięcie życia w tę pomnikową postać. Tak, by już samo nazwisko czy portret inspirowało, uruchamiało wyobraźnię - dokładnie tak, jak inspirują nas portrety Mozarta czy Chopina - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Kampania trwa do końca stycznia. Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Communication Unlimited.

Dołącz do dyskusji: Rok Stanisława Moniuszki promowany kampanią „To będzie mój rok!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl