Rośnie oglądalność „Barw szczęścia”. TVP2 nokautuje konkurencję (szczegółowe dane)
Jedenasty sezon „Barw szczęścia” gromadzi średnio 3,15 mln widzów. W pierwszym tygodniu emisji pod koniec sierpnia serial oglądało 1,82 mln osób, a w dwunastym jego widownia wzrosła do 3,77 mln oglądających. Dwójka w czasie emisji serialu jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
Emitowane od poniedziałku do piątku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 21 sierpnia do 8 listopada 2017 roku oglądało 3,15 mln osób. Przełożyło się to na 21,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49, oraz 17,08 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal wirtualnemedia.pl.
Każdy odcinek serialu przynajmniej przez 10 sekund śledziło średnio 3,99 mln osób.
Dotychczas najchętniej oglądany odcinek 11. sezonu obyczajowej produkcji wyemitowano 6 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 3,83 mln oglądających, a przynajmniej przez chwilę śledziło go 4,88 mln osób.
Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję swojej hitowej telenoweli o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. Podczas ostatniego wakacyjnego tygodnia (tj. od 21 do 25 sierpnia br.) „Barwy szczęścia” śledziło średnio 1,82 mln widzów, co przełożyło się na 13,92 proc. udziału. W drugim tygodniu emisji (tj. od 28 sierpnia do 1 września br.) widownia serialu wzrosła o 670 tys. widzów do 2,49 mln osób. Widocznie zwiększyły się również udziały produkcji w rynku - do poziomu 18,30 proc.
O kolejne 700 tys. widzów do 3,19 mln wzrosła oglądalność serialu w trzecim tygodniu emisji (tj. od 4 do 8 września br.). W tym tygodniu polskie stacje telewizyjne wprowadziły na swoje anteny już większość sezonowych programów.
Od 4 do 11 tygodnia emisji średnia tygodniowa widownia serialu oscylowała wokół 3,27-3,47 mln osób. Podczas trzech pierwszych dni emisji 12 tygodnia (tj. okresu od 6 do 8 listopada br.) widownia „Barw szczęścia” wzrosła do 3,77 mln osób (udział zwiększył się do 23,44 proc.).
Z kolei zasięg serialu wzrósł z 2,44 mln osób w pierwszym tygodniu do 4,74 mln w dwunastym.
TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” zajmuje zdecydowanie pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie jest TVN, nadający „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przekłada się na 12,43 proc. udziału w rynku. Dalej plasują się: Polsat (gł. filmy fabularne, „Świat według Kiepskich”, „Nasz nowy dom” i „Wyspa przetrwania”; 8,46 proc.) i TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 7,40 proc. udziału).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka wygrywa z konkurencją.
Producentem „Barw szczęścia” jest firma Artrama. 27 września br. serial obchodził 10. rocznicę premiery produkcji.
Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność „Barw szczęścia”. TVP2 nokautuje konkurencję (szczegółowe dane)