SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie sprzedaż "Twojego Stylu", "Pani", "In Style" i "Elle"

W październiku 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl" - największy wzrost sprzedaży odnotowała "Uroda" (265 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2009 r. wyniosła 256 407 egz. i była wyższa o 5 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 207 834 egz. - awansował miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który miał sprzedaż mniejszą o 3 procent.

Trzecią lokatę zajął  "Joy" (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie 170 530 egz. (180 479 w 2008 r.).

październik
Wirtualnemedia.pl20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Twój Styl256 407243 374
Avanti213 725220 320
Joy170 530180 479
Cosmopolitan129 999124 517
Pani119 08898 622
Glamour104 244128 675
In Style88 73382 599
Zwierciadło83 10890 630
Elle74 95771 506
Hot Moda & Shopping74 64984 813
Uroda53 07320 155
Shape41 00433 967
Sukces19 07620 155


Porównując dane z października br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że spadła sprzedaż większosci miesięczników luksusowych i shoppingowych.  

2009
Wirtualnemedia.plpaździernikwrzesień
ZKDPSprzedaż ogółem
Twój Styl256 407286 374
Avanti213 725199 929
Joy170 530207 834
Cosmopolitan129 999135 045
Pani119 088111 053
Glamour104 244130 090
In Style88 73397 365
Zwierciadło83 10890 622
Elle74 95784 455
Hot Moda & Shopping74 64982 395
Uroda53 07360 195
Shape41 00429 341
Sukces19 07624 509


 

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż "Twojego Stylu", "Pani", "In Style" i "Elle"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl