Różczka, Kot i Adamczyk reklamują nową ofertę Netii (wideo)
Rusza produktowa część kampanii reklamowej Netii z udziałem Magdaleny Różczki, Tomasza Kota i Piotra Adamczyka. Aktorzy promują ofertę, w której za niezmienioną cenę otrzymuje się cztery razy szybszy dostęp do internetu.
W ramach kampanii reklamowej Netii prowadzonej pod hasłem "Wolność wyboru" rusza etap promujący ofertę, w której za 49 zł zamiast dostępu do internetu o szybkości 1 Mbit/s otrzymuje się łącze o przepustowości 4 Mbit/s. Promocja obowiązuje zarówno w przypadku usług dostarczanych za pośrednictwem własnej infrastruktury Netii, jak i uwolnionych linii TP (LLU). Tę ofertę reklamują aktorzy Magdalena Różczka, Tomasz Kot i Piotr Adamczyk, którzy od tygodnia występują w wizerunkowej części kampanii Netii.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4), radiu (Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Trójka), internecie (m.in. WP.pl, Onet, Interia, Google, Nasza-Klasa.pl) i prasie (m.in. "Wprost", "Newsweek", "Angora", "Fakt", "Tele Tydzień", "Gazeta Wyborcza", "Super Express", "Pani Domu", "Echo Miasta"). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Różczka, Kot i Adamczyk reklamują nową ofertę Netii (wideo)