Rozdano Złote Spinacze 2011 - trzy dla Euro RSCG Sensors
Podczas uroczystej gali kończącej PR Forum wręczono Złote Spinacze za najlepsze kampanie public relations. Trzy nagrody zdobyła agencja Euro RSCG Sensors, a po dwie - Testa Communications i Partner of Promotion.
Euro RSCG Sensors i Partner of Promotion zdobyły Złote Spinacze za po dwa projekty, a Testa Communications - za jeden. Wśród laureatów oprócz agencji PR znalazły się też Stowarzyszenie Wiosna, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Wirtualna Polska, agencja social mediowa Heureka oraz współpracujące z agencjami PR firmy Winiary, Getin Bank i Gaspol.
Ogółem przyznano 19 nagród. Zadecydowało o tym 44-osobowe jury - złożone z przedstawiciele branży PR i komunikacji marketingowej, mediów oraz innych instytucji i organizacji - które oceniło 179 zgłoszonych projektów. - Po raz kolejny wiele spinaczy trafiło w ręce organizacji i firm, które po raz pierwszy odbierały te nagrody - komentuje Paweł Trochimiuk, prezes Zarządu Związku Firm Public Relations, organizatora konkursu.
ZDOBYWCY ZŁOTYCH SPINACZY 2011
PR korporacyjny
• "Cała Polska nosi wąsy" - Testa Communications
PR produktu
• Europejski Kongres Gospodarczy 2011, największe wydarzenie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej - Imago Public Relations
Kampania edukacyjna
• Program edukacyjny "Jedz smacznie i zdrowo" - Marka Winiary i Eskadra Publica
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
• Tiger jest tylko jeden - Partner of Promotion
Public Affairs & Lobbying
• Powstrzymanie próby monopolizacji polskiego rynku eksportowego - Partner of Promotion
Kampania społeczna
• Boskie Matki - Euro RSCG Sensors
Komunikacja wewnętrzna
• „WPKompas - Księga wartości Wirtualnej Polski" - Wirtualna Polska
Event komercyjny
• Dzień Darmowej Dostawy - InnerLook Consultancy – departament PR Inner Corp.
Event społeczny
• Znani ludzie w Szlachetnej Paczce. Event społeczny - Stowarzyszenie Wiosna
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Kampania "Pod prąd" - Go Culture. Komunikacja dla kultury
CSR
• Projekt „Adam - mężczyźni kontra rak piersi” – magnifiCo
PR miejsca, miasta lub regionu
• Mazury Cud Natury - Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Social media
• "Ojciec Bóg" z Facebooka na deski teatru - Heureka Huge Idea
Business-to-Business PR
• Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem! - Getin Bank oraz agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
PR finansowy i relacje inwestorskie
• Wsparcie pierwszej oferty publicznej oraz debiutu akcji Fortuna Entertainment Group na GPW w Warszawie (Dual Listing) – Genesis PR
Sektor publiczny
• "I love Polska Wschodnia" - Euro RSCG Sensors
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• "Boskie Matki" - Euro RSCG Sensors
Efektywność
• "Cała Polska nosi wąsy" - Testa Communications
Green PR
• Ogólnopolski Program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych „Gaspol kibicuje klimatowi” - On Board Public Relations wspólnie z Gaspol.
Dołącz do dyskusji: Rozdano Złote Spinacze 2011 - trzy dla Euro RSCG Sensors