482 zgłoszenia do Złotych Spinaczy. To rekord konkursu
Do 21. edycji konkursu branży public relations Złote Spinacze wpłynęły 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.
Spośród kategorii głównych największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria „Kampania społeczna”. Drugą najchętniej wybieraną kategorią była „ESG, Sustainability i CSR communications”. Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii „Medycyna i zdrowie”, natomiast najczęściej wybieraną kategorią specjalną była „Kreatywność”.
Marta Jóźwiak na czele jury Złotych Spinaczy 2023
Od 13 września do 3 października trwa I etap oceniania zgłoszeń konkursowych, podczas którego 106-osobowe Jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty, wykorzystując w tym celu dedykowaną platformę do głosowania online.
9 października ogłoszone zostaną tegoroczne nominacje. Jurorzy będą oceniać projekty w sześciu grupach, a nad całością prac będzie czuwać przewodnicząca Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google.
Grupa pierwsza z przewodniczącym Grzegorzem Szczepańskim, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland, oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Walka z dezinformacją, Finanse, Motoryzacja i transport oraz Kreatywność.
Grupa druga, na czele z Anitą Ryng, menadżerką ds. relacji z sektorem publicznym, IKEA Retail, oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, PR miejsca, miasta lub regionu, Content marketing - branded content, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, NGO i sektor publiczny oraz Research&Insight.
Przewodniczącą grupy trzeciej jest Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event społeczny, Technologia , IT, telekomunikacja, Kultura i media oraz Medycyna i zdrowie.
Czwartej grupie przewodniczyć będzie Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, Media Relations, Event komercyjny, Sektor spożywczy oraz Przemysł i infrastruktura.
Przewodniczącym piątej grupy jest Maciej Lasoń, dyrektor ds. komunikacji w Europie Wschodniej, członek zarządu, Unilever. Jurorzy z tej grupy ocenią zgłoszenia w następujących kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Custom publishing oraz Uroda, higiena i wellness oraz Efektywność.
Szósta grupa, pod przewodnictwem Aleksandry Chalimoniuk, dyrektorki PR, OTCF, oceni projekty zgłoszone w następujących kategoriach: ESG, Sustainability i CSR communications, Kampania społeczna, PR pro bono, Moda i styl życia, a także Sport, turystyka i rekreacja.
Konkurs Złote Spinacze skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie, inicjatywy i programy public relations w Polsce: agencji PR, firm/korporacji, osób prawnych, instytucji państwowych i samorządowych, szkół, uczelni, organizacji pozarządowych, a także samodzielnych specjalistów PR.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.
Dołącz do dyskusji: 482 zgłoszenia do Złotych Spinaczy. To rekord konkursu