Rusza antyalkoholowa kampania „Lepszy start dla Twojego dziecka”
Startuje kolejna edycja kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”. Akcja – przygotowana na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przez Fabrykę Komunikacji Społecznej – obejmuje działania BTL i PR.
Rozpoczynająca się właśnie trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka” jest skierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat, które spodziewają się dziecka lub planują ciążę. Przekaz zwraca uwagę, że nawet najmniejsza ilość alkoholu wypita przez kobietę w ciąży może mieć szkodliwy wpływ na rozwój nienarodzonego jeszcze dziecka.
Akcja opiera się na dystrybucji ulotek, plakatów, standów m.in. w szpitalach, klinikach, aptekach oraz wśród lekarzy ginekologów i położnych na terenie całego kraju. Materiały pojawią się również jako insert do „Magazynu Pielęgniarki i Położnej” oraz na ulotkach wybranych testów ciążowych. Za kreację i realizację kampanii – zaplanowanej do października – odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, a działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting. Organizatorem akcji jest Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
Dołącz do dyskusji: Rusza antyalkoholowa kampania „Lepszy start dla Twojego dziecka”