Ruszyła kampania Wirtualnego Sztetla - portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla - portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Za realizację działań odpowiada spółka Mastermind Media (należąca do grupy AdNext).
Wirtualny Sztetl promowany jest w internecie z wykorzystaniem kampanii banerowych w sieci reklamowej Google oraz tekstowych w oknie tej wyszukiwarki. Na banerach prezentowane jest zdjęcie bimy – centralnego miejsca w synagodze. Kampania potrwa do końca tego roku.
Akcja prowadzona jest w języku polskim i angielskim, a objęte są nią kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanada i Izrael.
Wirtualny Sztetl to portal, którego misją jest przywracanie i pielęgnowanie pamięci o historii Żydów Polskich. Należy do największych polskich portali historiograficznych, źródłem wiedzy historycznej na temat dziedzictwa żydowskiego
Za przygotowanie i realizację kampanii opowiada Mastermind Media (grupa AdNext).
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Wirtualnego Sztetla - portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN