SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rzeczpospolita” z dodatkami o zmianach w prawie

W poniedziałek 4 stycznia z dziennikiem kupić można było płytę CD „Rozliczenia Roczne 2015”. W kolejne dni do kiosków i salonów prasowych trafią książki - we wtorek „Kodeks Pracy 2016”, w czwartek „Kodeks Drogowy 2016”, a w piątek 8 stycznia - „Podatki 2016”.

Wszystkie pozycje zawierają najbardziej aktualne przepisy z najnowszymi zmianami w prawie wraz z komentarzami ekspertów, którzy przybliżają praktyczne aspekty opisywanych aktów prawnych. Ponadto czytelnicy otrzymają taryfikator mandatów czy mapę odcinków z urządzeniami rejestrującymi prędkość.

- Dodatki wspierają wizerunek dziennika jako eksperta w dziedzinie zagadnień prawno-podatkowych. „Rzeczpospolita” każdego dnia na swoich łamach porusza tematy związane z prowadzeniem biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii prawnych. Treści zostały opracowane w taki sposób by każdy, bez względu na to czy prowadzi jednoosobowe przedsiębiorstwo czy jest specjalistą w dużej korporacji mógł odnaleźć wszystkie potrzebne informacje i zastosować je w praktyce - mówi Dariusz Bąk, prezes spółki Gremi Business Communication, wydawcy „Rz”.

Cena dziennika z płytą CD wynosi 5,99 zł, natomiast wydania „Rzeczpospolitej” z książkami kosztują 8,99 zł. Prenumeratorzy otrzymają płytę CD 11 stycznia, a książki trafią jedynie do osób, które wykupiły prenumeratę Plus w dniach 12, 13 i 14 stycznia br.

Sprzedaż wydań wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN i Polsat), radiu (Radio ZET) oraz autopromocja w „Rzeczpospolitej”. Za planowanie mediów odpowiadają Zenith Optimedia oraz dział marketingu wydawnictwa. Kreację przygotowała agencja Jamel.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 54 971 egz.

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” z dodatkami o zmianach w prawie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hipokryzja
ups nie tak dawno właściciel głośno krzyczał o sztucznym pompowaniu sprzedaży bezużytecznymi dodatkami. Zarzekał się, że w jego gazecie nie będzie takiej biznesowej hipokryzji. Widać jest tak źle, że nie tylko zmieniła się "koncepcja biznesowa" i "zasady monetyzacji contentu" (buhahahahaha) ale nawet prezes zaangażował się w kreowanie nowej polityki handlowej. Czy będzie też flaga nad winietą?

0 0
odpowiedź