Samsung 3D LED TV: Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczyna się kampania reklamowa telewizorów Samsung 3D LED TV. Akcję pod hasłem „Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej” przygotowały agencje Cheil i Media TV Plus oraz dom mediowy Starcom.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa telewizorów Samsung 3D LED TV przedstawia zastosowaną w nich technologię, podkreślając, że umożliwia ona zmianę obrazu 2D na format 3D w czasie rzeczywistym. Przekaz pod hasłem „Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej” informuje, że to pierwsze urządzenie tej firmy obsługujące technologię 3D.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (najpopularniejsze stacje), prasie (gazety, magazyny i tytuły specjalistyczne), internecie (największe portale), kinach sieci Cinema City (spoty przed filmami 3D, stoiska z telewizorami Samsung 3D LED TV) oraz innych punktach OOH (trójwymiarowe nośniki zewnętrzne w najważniejszych centrach biznesowych).
Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy czerwca – przygotowały agencje Cheil (internet i adaptacja spotu telewizyjnego) oraz Media TV Plus (prasa i OOH), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung 3D LED TV: Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej (wideo)