Samsung najbardziej preferowaną marką technologiczną, Apple w dół
Samsung jest najbardziej preferowaną konsumencką marką technologiczną przez internautów z USA i Europy. Znaczący spadek odnotowało Apple - wynika z badania Strategy Analytics.
Samsung z wynikiem 57,2 zdecydowanie wyprzedził drugą na liście markę Sony (43,9). Na trzecim miejscu znalazł się Microsoft (24,5).
Jeden z największych spadków zanotowała piąta w rankingu marka Apple, tracąc 5,1 pkt. między II a IV kwartałem 2013 r. Gorzej wypadły tylko BlackBerry (-11,9 pkt.) i Motorola (-6,1 pkt.). Natomiast najwyższym wzrostem - o 3,8 pkt. - może pochwalić się chińska marka Huawei.
Poza pierwszą dziesiątką znalazły się marki Acer, Amazon, Asus, BlackBerry, Compaq, Google, Huawei, Lenovo, Mitsubishi, Motorola, Nokia, Sanyo, Sharp i Vizio.
Badanie zostało przeprowadzone przez Strategy Analytics drogą internetową w grudniu 2013 r. i styczniu 2014 r. na reprezentatywnych pod względem wieku, płci i poziomu korzystania z internetu grupach konsumentów w wieku 15-65+. Udział w badaniu wzięło 2024 internautów z USA i 4095 z Europy.
Dołącz do dyskusji: Samsung najbardziej preferowaną marką technologiczną, Apple w dół