Trzy nowe agencje w SAR
Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły: agencja kreatywna FCB&Milkman, reklamowa Stor9 oraz zajmująca się strategią Stratosfera.
Stratosfera jest niezależną firmą doradczą z 25-letnim doświadczeniem, jej specjalizacje to segmentacja psychograficzna, badania siły marki i foresighty kulturowe. Przez lata tworzyła baterię specjalistycznych narzędzi tworzonych przez ekspertów w zakresie strategii biznesowej, semiotyki i predykcji rynkowych.
Zobacz: Maciej Bral na czele agencji Stratosfera, Bogna Balicka szefową strategii
- Dołączenie do SAR jest naturalnym krokiem – działania z obszaru strategii są ważnym elementem efektywnej komunikacji, a wymiana doświadczeń w tym zakresie z innymi podmiotami ma znaczący wpływ na dalszy rozwój całej branży. – dodaje Maciej Bral, CEO Stratosfery.
Stor9 skupia się na tworzeniu strategii komunikacji i ich implementowaniu, reprezentowaniu osób publicznych, budowaniu marek oraz produkcji video i sesji zdjęciowych. Łączy strategię, design i cele biznesowe.
- Chcemy dalej doskonalić swoje umiejętności, ale także dzielić się już zdobytym doświadczeniem – dlatego członkostwo w SAR, idąca za tym możliwość współtworzenia rynku reklamy oraz udział w platformie wymiany wiedzy i doświadczenia, jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju Stor9. – powiedział Maciej Dutkowski, chief creative officer, Stor9.
Zobacz: Marek Myślicki chief growth officerem agencji Stor9
Agencja kreatywna FCB&theMilkman specjalizuje się w całkowicie zintegrowanym podejściu do marketingu, wykorzystującym media, e-commerce, zaawansowane możliwości produkcyjne, a także narzędzia transformacji globalnego zrównoważonego rozwoju.
- Fakt dołączenia do takiej organizacji jak SAR pozwoli na połączenie naszych kompetencji z długoletnią tradycją budowania wspólnoty agencyjnej, która tworzy standardy współczesnej komunikacji i stale podnosi poziom branży reklamowej – powiedział Tomasz Pawlikowski, zarządzający FCB&themilkman
W obecnej chwili SAR liczy 124 podmioty.
Dołącz do dyskusji: Trzy nowe agencje w SAR