Seria ogrodnicza w "Gazecie Wyborczej"
W środę, 11 marca ukaże się pierwsza część nowej serii "GazetyWyborczej" - "Leksykon ogrodnika". Zeszyty, poświęcone pielęgnacjii uprawie roślin, będą dodawane bezpłatnie do całego nakładu"Gazety".
"Leksykon ogrodnika" to alfabetycznie ułożony kompleksowyprzewodnik, w którym znalazły się opisy roślin oraz wskazówkidotyczące ich uprawy, warunków glebowych, pielęgnacji i ochrony.Seria 20 zeszytów zawiera zarówno krótsze hasła opisowe, poświęconenp. gatunkom roślin, jak i obszerniejsze artykuły przekrojowe,m.in. o ogrodach w stylu angielskim i francuskim, szukaniuinspiracji i realizacji własnych pomysłów, szkodnikach atakującychrośliny oraz o doborze właściwych narzędzi ogrodniczych.
Hasła i artykuły są uzupełnione kolorowymi, przejrzystymiilustracjami, które pomogą rozpoznać mniej znane gatunki, a takżeułatwią wykonanie opisywanych zabiegów. Odsyłacze umieszczone wtekście oraz indeks pozwalają na łatwe odnalezienie i powiązanie zesobą konkretnych tematów.
Pierwszy zeszyt serii "Leksykon ogrodnika", wraz z segregatoremprzeznaczonym na całą kolekcję, ukaże się z "Gazetą Wyborczą" 11marca br. Kolejne będą dodawane do "Gazety" co środa.
Seria wsparta jest kampanią promocyjną w telewizji (m.in. TVP1,TVP2, TVN), radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS orazautopromocją w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Kreacja -Jasieński / Stadnicki Advertising, zakup mediów - Starlink.
Dołącz do dyskusji: Seria ogrodnicza w "Gazecie Wyborczej"