Serial „Skazane” wygrywa z „Aż po sufit!”. Polsat wiceliderem rynku
Nowy serial obyczajowy „Skazane” ogląda średnio 1,4 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji notuje lepszy wynik niż TVN, nadający serial „Aż po sufit”, ale przegrywa z TVP2.
Serial „Skazane” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 21.35, począwszy od 8 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,4 mln widzów przy udziale na poziomie 10,79 proc. w grupie 4+ i 13,38 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,64 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Widownia serialu „Skazane” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
08-09-2015 |
1 644 822 |
12,41% |
15-09-2015 |
1 277 109 |
10,02% |
22-09-2015 |
1 284 753 |
9,90% |
Średnio: |
1 402 090 |
10,79% |
Polsat w paśmie nadawania nowego serialu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje w tym czasie TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 20,99 proc. Trzeci jest TVN („Aż po sufit!”; 7,93 proc. udziału), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne; 6,71 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 727 037 |
20,99% |
15,36% |
Polsat - Skazane |
1 402 090 |
10,79% |
13,38% |
TVN |
1 030 391 |
7,93% |
10,25% |
TVP1 |
871 505 |
6,71% |
8,98% |
„Skazane” to opowieść o losach czterech kobiet: Sylwii, Monice, Oli oraz Annie, których najbliżsi siedzą w więzieniu. W rolach głównych występują m.in.: Monika Krzywkowska, Olga Bołądź, Paulina Gałązka, Beata Ścibakówna, Ireneusz Czop i Antoni Pawlicki. 13-odcinkowy serial oparty jest na brytyjskim formacie „Prisoner’s Wives”.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Skazane” wygrywa z „Aż po sufit!”. Polsat wiceliderem rynku