Serwisy społecznościowe obniżają skuteczność e-mailowego marketingu
Coraz większa popularność serwisów społecznościowych zaczyna mieć wpływ na skuteczność e-mail marketingu.
Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu firmy badawczej JupiterResearch o nazwie 'The Social and Portable Inbox: Optimizing E-mail Marketing in the New Era of Communication Tools' - informuje serwis Media Buyer Planner.
Przeprowadzone przez firmę badanie pokazuje, że 22 procent użytkowników poczty e-mail korzysta zamiast niej z serwisów społecznościowych do komunikowania się.
Jednocześnie 44 procent pytanych internautów stwierdziło, ze pod wpływem e-mailowego marketingu dokonało przynajmniej jednego zakupu online, a 41 procent przynajmniej jednego zakupu w tradycyjnym sklepie. To oznacza jednak spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym, gdy oba te wskaźniki wynosiły odpowiednio 51 i 47 procent.
Badanie zostało przeprowadzone drogą internetową w kwietniu bieżącego roku na grupie 2.460 użytkowników.
źródło: Media Buyer Planner
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe obniżają skuteczność e-mailowego marketingu