SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show kulinarny TVP 2 ma mniej widzów, ale wygrywa z konkurencją

Kulinarny program rozrywkowy 'Smaczne Go!', który w sobotnie popołudnia pokazuje TVP 2, cieszy się mniejszą popularnością niż przed rokiem, ale show nadal wygrywa z nadawanymi w tym samym czasie propozycjami konkurencji.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, średnia widownia pięciu dotychczas wyemitowanych wydań trzeciej serii programu "Smaczne Go!" wyniosła 1,56 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,12 proc.

To gorszy wynik niż osiągnęła w analogicznym okresie ub. r. premierowa edycja show. Po pięciu odcinkach oglądało ją średnio 2,17 mln osób, a udział TVP 2 w czasie jej emisji wynosił 25,58 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
05-04-2008 1 413 477 19,45% 18,10%
29-03-2008 1 991 213 24,19% 21,38%
22-03-2008 1 494 783 15,12% 13,01%
15-03-2008 1 409 869 18,49% 14,18%
08-03-2008 1 514 655 19,14% 16,41%
średnia 1 564 909 19,12% 16,45%


W paśmie nadawania "Smaczne Go!" (soboty między 15.05 a 15.55) TVP 2 ma pozycję lidera rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu znajduje się wtedy TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. filmy, "Śpiewać jak to łatwo powiedzieć", sport i inne programy, które ogląda 1,49 mln widżów. Dalej plasują się: TVN (m.in. "Siłacze" i filmy;1,25 mln) i Polsat (m.in. "Się kręci, "Świat według Kiepskich", sport i filmy;1,02 mln).

Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 - Smaczne Go! 1 564 909 19,12%
TVP 1 1 493 893 18,25%
TVN 1 247 488 15,24%
Polsat 1 021 099 12,47%


Program "Smaczne Go!" oglądają najchętniej kobiety, widzowie powyżej pięćdziesiątki, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 75 35,87%

Kobiety 124 64,13%
Wiek 4- 9 38 2,37%

10- 15 54 4,09%

16 - 19 41 2,53%

20 - 24 49 4,35%

25 - 29 58 4,92%

30 - 34 68 5,35%

35 - 39 78 5,23%

40 - 44 94 6,18%

45 - 49 86 6,67%

50 - 54 136 11,22%

55 - 59 148 10,66%

60+ 198 36,42%
Wlk.miasta Wieś 92 35,51%

< 50 tys. 101 23,98%

50-100 tys. 116 10,37%

100-200 tys. 89 7,06%

> 200 tys. 111 23,08%
Zawód Top management 45 3,70%

Pracownicy szczebla średniego 93 12,53%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 83 16,20%

Emeryci 188 48,58%

Inne 58 18,99%
Wykształcenie Podstawowe 116 51,30%

Średnie 111 33,54%

Wyższe 73 8,70%

Inne 47 6,46%

Dołącz do dyskusji: Show kulinarny TVP 2 ma mniej widzów, ale wygrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl