SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć dedykowana Młodzieży

Już od września Clear Channel Poland uruchomi program "Sieć dedykowana Młodzieży"

Firma Clear Channel Poland zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży Sieć dedykowaną młodzieży. Sieć tą stanowią ławki i stojaki rowerowe zlokalizowane na terenie wybranych szkół średnich oraz wyższych uczelni w całej Polsce. Obecnie sieć obejmuje 609 ławek i 157 stojaków na rowery, które zostały zamontowane na terenie 62 szkół średnich i 30 szkół wyższych w 11 największych miastach Polski. Sieć dedykowana młodzieży Clear Channel Poland trafia do ponad pół miliona uczniów i studentów (15-25 lat), którzy stanowią aktywną, mobilną i atrakcyjną grupę docelową.
Clear Channel Poland stworzył sieć ławek i stojaków rowerowych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firmy PTK Centertel. W odpowiedzi na potrzebę klienta, aby reklamować usługę Idea POP na niestandardowych nośnikach reklamy zewnętrznej, Clear Channel zaproponował kampanię na ławkach i stojakach rowerowych rozmieszczonych na terenie szkół i wyższych uczelni. Kampania reklamowa rozpoczęła się we wrześniu ubiegłego roku i potrwa do końca sierpnia 2003r.

Zdaniem Anny Nowakowskiej-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland, kampania Idea POP udowodniła, że taka forma reklamy jest niezwykle skuteczna jeśli chodzi o dotarcie do trudnej dla reklamowdawców grupy celowej, jaką stanowią uczniowie i studenci. Siłą Sieci dedykowanej młodzieży jest wykorzystanie w sposób taktowny i dowcipny form użytkowych do komunikowania treści reklamowej. Przeprowadzone w grudniu badanie efektywności kampanii, wykazało bardzo dużą akceptację reklamy umieszczonej na ławkach i stojakach wśród grupy celowej.* - Budując sieć wykorzystaliśmy fakt, że młodzi zdecydowanie lepiej akceptują komunikaty adresowane do nich w sposób niestandardowy. Wyniki z badania tej kampanii utwierdziły nas w przekonaniu, że nowe przedsięwzięcie można włączyć do naszego portfolio. Idealnie odpowiada ono na potrzebę rynku, dając gwarancję dotarcia do zidentyfikowanej grupy celowej. Umożliwia budowanie świadomości marki, wzmocnienie i przedłużenie efektu kampanii realizowanych za pośrednictwem innych mediów. Atutem sieci jest też, potwierdzona badaniami, wysoka efektywność w kontakcie z grupą odbiorczą - prawie 80% badanych uczniów i studentów rozpoznało kampanię Idea POP. Dla reklamodawców istotne znaczenie ma również fakt, że pozytywny stosunek do samego nośnika, przenosi się bezpośrednio na akceptację reklamowanej na nim marki czy produktu. - wyjaśniła Anna Nowakowska-Godun.

Wyniki badań kampanii Idea POP wskazują, iż wykorzystanie Sieci dedykowanej młodzieży buduje pozytywny wizerunek reklamowanego produktu - marka postrzegana jest jako: radosna, modna, aktywna, przeznaczona dla ludzi młodych. Firma Clear Channel Poland decydując się na włączenie sieci do swojej oferty dostosowała system sprzedaży do oczekiwań klientów. Kampanie na ławkach i stojakach rowerowych, począwszy od ekspozycji miesięcznej, można realizować na dowolnie długi okres czasu. Dzięki rozbudowanemu systemowi dystrybucji i elastyczności medium, jakim jest outdoor możliwe jest sterowanie wielkością kampanii i jej zasięgiem.

Kampania i sam nośnik spełnił również oczekiwania klienta. Jak powiedział Pan Rafał Koński, Idea POP Retention Manager, badania przeprowadzone wśród uczniów i studentów szkół, w których były zainstalowane nośniki pokazały, że Idea POP jest liderem pod względem świadomości marki w tej grupie.

Opis Sieci dedykowanej młodzieży:

Typ nośnika: ławka / stojak rowerowy
Ilość nośników: 609 ławek i 157 stojaków na rowery
Dystrybucja: na terenie 62 szkół średnich i 30 szkół wyższych
Zasięg: 11 największych miast i aglomeracji (Warszawa, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Lublin, GOP, Łódź, Opole, Białystok, Szczecin).
Format: 183cm x 23cm=0,42 m2 / 299cm x 39cm=1,17m2
Materiał reklamowy: reklama nadrukowana na tworzywo sztuczne
Okres ekspozycji: co najmniej miesiąc

Dołącz do dyskusji: Sieć dedykowana Młodzieży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl