Na SkyShowtime debiutuje pakiet z reklamami
We wtorek 23 kwietnia serwis streamingowy SkyShowtime wprowadza nowy plan subskrypcji z reklamami. Ich sprzedażą zajmie się na wyłączność Paramount Advertising International.
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły w poniedziałek zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna.
Dotyczy to również Polski. - Paramount Advertising International zajmie się sprzedażą reklam SkyShowtime na wszystkich rynkach. Poprzez to partnerstwo, SkyShowtime i globalny dział sprzedaży reklam Paramount zapewnią wiodącym na świecie reklamodawcom ujednolicony dostęp do reklam premium na ponad 20 dodatkowych rynkach europejskich - przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Pelc-Sławińska, regional PR&communications manager CEE w SkyShowtime.
4 do 5 minut reklam w godzinie
Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia - na wszystkich swoich rynkach. Kosztować on będzie w Polsce 19,99 zł miesięcznie. Z kolei dotychczasowy plan, który nie zawiera reklam, zmieni nazwę na Standard Plus i będzie kosztować nadal 24,99 zł miesięcznie.
Wersja z reklamami będzie zawierać średnio od czterech do pięciu minut spotów na godzinę.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi – w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.
Prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych, Lee Sears dodaje: - Dzięki wykorzystaniu naszych bliskich relacji z niektórymi z wiodących światowych marketerów, wyjątkowej ofercie produktowej i innowacyjnej technologii, Paramount Advertising jest idealnym partnerem dla SkyShowtime. Zbudujemy wartość dla naszych partnerów, dostarczając reklamodawcom możliwość efektywnych zakupów przestrzeni reklamowej na globalnych franczyzach, serialach i filmach SkyShowtime wraz z szeroką gamą zasobów wideo jakości premium Paramount.
W obu subskrypcjach SkyShowtime dostępne są te same hity filmowe, nowe i produkowane na wyłączność seriale oraz lokalne produkcje oryginalne.
Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.
Dołącz do dyskusji: Na SkyShowtime debiutuje pakiet z reklamami
Ale może warto na początek popracować nad kontentem.
Nic do obejrzenia, za to trwają ciężkie prace i dyskusje o dojeniu hajsu