„Smak dojrzewa z czasem” w reklamach wędlin Balcerzak i Spółka (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona reklamowej kampanii wędlin długo dojrzewających Balcerzak i Spółka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak dojrzewa z czasem”, realizuje dom mediowy Universal McCann.
Kampania ma na celu zaprezentowanie szerokiego asortymentu wędlin długo dojrzewających Balcerzak i Spółka oraz podkreślenie ich walorów. Spot przekonuje, że ich kupno jest łatwiejsze niż samodzielne produkowanie takich wędlin.
W ramach akcji w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVN, TVP1 i TVP2) i tematycznych emitowane są spoty 30- i 15-sekundowe. Dodatkowo prowadzone są także działania sponsoringowe na antenach stacji tematycznych Polsatu oraz aktywności w internecie.
Działania potrwają do świąt Bożego Narodzenia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Smak dojrzewa z czasem” w reklamach wędlin Balcerzak i Spółka (wideo)