Smartfony Oppo w ofercie Deutsche Telekom. Przyspieszą wdrażanie 5G w Europie
Chińska marka Oppo i Deutsche Telekom poinformowały o strategicznej umowie, w ramach której w ofercie niemieckiego operatora w krajach europejskich znajdą się smartfony Reno4 obsługujące sieć 5G. W ten sposób obaj partnerzy chcą wesprzeć adaptację nowej technologii w Europie.
Chińska marka Oppo produkująca smartfony i inny sprzęt elektroniczny jest obecna w Polsce od stycznia 2019 r. Niedawno Oppo wprowadziło na polski rynek nowe smartfony z flagowej serii Reno: modele Reno4 Pro 5G, Reno4 i Reno4 Lite. Producent zapowiedział także szeroką akcję promocyjną z Marcinem Prokopem w roli ambasadora marki.
Partnerstwo Oppo i Deutsche Telekom
Teraz poinformowano, że Oppo nawiązało strategiczną współpracę z operatorem Deutsche Telekom, który w nad Wisłą działa pod marką T-Mobile Polska. W wyniku podjętej inicjatywy smartfony 5G z najnowszej serii Reno4 będzie można znaleźć w ofercie Deutsche Telekom w Niemczech, Holandii i Polsce w październiku br., a w przyszłości również na innych rynkach. Współpraca z operatorem to część strategicznego planu rozwoju Oppo, który zakłada zwiększanie obecności marki w Europie.
Czytaj także: X50 5G - nowy smartfon Realme w Polsce za 1499 zł (wideo)
- Europa miała zawsze strategiczne znaczenie dla Oppo, to kluczowy rynek branży smartfonowej - zaznacza w komunikacie Alen Wu, vice president and president of Global Sales w Oppo. - W tym roku podjęliśmy też decyzję o otwarciu naszej zachodnioeuropejskiej siedziby w Dusseldorfie, skąd będziemy usprawniać i doskonalić działania na lokalnym rynku. Wykorzystując nasze doświadczenie w obszarze technologii 5G i innowacyjnych rozwiązań dla smartfonów, dokładamy wszelkich starań, aby pogłębiać relacje z największymi operatorami usług telekomunikacyjnych, jak Deutsche Telekom, i dążymy do tego, aby w erze sieci 5G konsumenci europejscy sięgali w pierwszej kolejności właśnie po urządzenia Oppo.
- Deutsche Telekom jest liderem w obszarze aktywnego wdrażania sieci 5G w Europie, a naszym celem jest zagwarantowanie klientom najwyższej jakości usług i świetnych parametrów działania – podkreśla z kolei Sean Seaton, senior vice president w Deutsche Telekom. - Pozycjonowanie Oppo na rynku oraz dążenie do osiągnięcia statusu marki premium w swoim założeniu są zbieżne ze strategią Deutsche Telekom.
W drugim kwartale tego roku T-Mobile Polska osiągnął całkowite przychody w wysokości 1,6 mld zł, co oznacza wzrost o 3,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r.
Czytaj także: Google wprowadza Androida 11. Wygodniejsze korzystanie z komunikatorów i lepsza ochrona prywatności
Dołącz do dyskusji: Smartfony Oppo w ofercie Deutsche Telekom. Przyspieszą wdrażanie 5G w Europie