Smartfony Samsunga na święta z #FunkcjąDobroczynności
We współpracy z organizacją UNICEF ruszyła świąteczna kampania Sansunga - #FunkcjaDobroczynności. Akcję przygotowały VML, dfusion communication, Leo Burnett oraz dom mediowy Starcom.
Kampania podzielona jest na kilka etapów. Pierwszy informuje o mechanizmie i głównych celach #FunkcjiDobroczynności. Emitowany jest spot telewizyjny (m.in w TVP, TVN i Polsacie), a dodatkowo materiały w social media, digital. Komunikację na tym etapie wspierają aktywności w brand storach i w sklepach partnerskich Samsunga.
W reklamach digitalowych wzięli udział dziennikarze - Michał Pol z Onetu i "Przeglądu Sportowego", Karolina Kalinowska z Polki.pl i Piotr Kędzierski z Newonce Radio.
W grudniu, rozpocznie się kampania outdoorowa, w ramach której wykorzystane zostaną między innymi wielkoformatowe nośniki na hotelu Metropol w Warszawie oraz na Dworcu Centralnym. Wtedy też pojawią się spoty radiowe.
#FunkcjaDobroczynności - z pomocą dzieciom
Głównym celem akcji jest wsparcie dzieci w okresie przedświątecznym, w Polsce i na świecie. W naszym kraju Samsung przekaże pomoc dzieciom z domów dziecka. Za pośrednictwem UNICEF podarunki trafią do maluchów z najuboższych zakątków świata. W obu przypadkach najmłodsi otrzymają pomoc rzeczową w jednym z trzech obszarów - edukacja, sport i zabawa oraz opieka. O tym, w jakim obszarze Samsung pomoże dzieciom, zdecydują nabywcy smartfonów z #FunkcjąDobroczynności.
Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML (digital), dfusion communication (PR), Leo Burnett (kreacja) oraz dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Smartfony Samsunga na święta z #FunkcjąDobroczynności