SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Snapchat ma nowy format reklamowy

Snapchat wprowadza do oferty nowy format reklamowy: First Lens Unlimited. Będzie on od teraz dostępny na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie, w tym również w Polsce, gdzie Snapchat jest reprezentowany przez Aleph jako partnera sprzedażowego. 

First Lens Unlimited to nowy format reklamowy, będący rozszerzoną wersją istniejącego do tej pory formatu First Lens (który również pozostaje w ofercie). First Lens to możliwość posiadania tzw. first impression z kamery Snapa (co oznacza, że soczewka reklamodawcy wyświetla się użytkownikowi na pierwszej pozycji w karuzeli soczewek, w sekcji “Kamera”), co pozwala uzyskać maksymalny zasięg i zaangażowanie odbiorców.

Obiektywy (soczewki) na pierwszej pozycji zwykle zapewniają 2 razy wyższy współczynnik udostępnień i 57 proc. wyższy współczynnik wyświetleń. Format First Lens jest kupowany przez marketerów na zasadzie flat fee - reklamodawca może posiadać first impression przez całą dobę (24 godziny od startu), przy czym pojedynczemu użytkownikowi w tym czasie reklama może się wyświetlić tylko raz (gdy otwiera on aplikację po raz pierwszy w danym dniu).

Nowy format - First Lens Unlimited – oferuje marketerom wszystkie powyższe funkcjonalności i benefity, jakie daje format First Lens, ale dodatkowo zapewnia jeszcze 25proc.-45proc. dodatkowych wyświetleń, wygenerowanych przez stałe wyświetlanie reklam przez 24 godziny w drugim lub trzecim slocie reklamowym karuzeli soczewek, z nieograniczoną częstotliwością wyświetlania reklam (wiele na użytkownika).

Zobacz: Snapchat wprowadza do oferty reklamowej filtry AR

Snapchat z nowymi formatami w reklamie 

- First Lens Unlimited to ulepszona i, co ważne, jeszcze efektywniejsza wersja dostępnego dotychczas formatu First Lens, która będzie gwarantowała ekspozycję na pierwszych miejscach karuzeli przez 24h. Pamiętajmy, że soczewki to najchętniej wykorzystywany przez użytkowników format reklamowy na Snapchacie. Warto podkreślić, że jest to format, z którego użytkownicy korzystają z własnej woli, a średni czas zabawy z nim wynosi około 40 sekund, co w dzisiejszych czasach oznacza naprawdę długi kontakt użytkownika z marką. Przy tym soczewki nie są tylko narzędziem świadomościowym i wizerunkowym, chociaż to oczywiście bardzo ważny aspekt, ale też możemy działać nimi również na pozostałych etapach lejka sprzedażowego. By maksymalnie ułatwić skorzystanie z tej formy reklamy Aleph tworzy dla swoich partnerów takie soczewki za darmo, w ramach współpracy reklamowej - komentuje Anna Stanisławska, Brainly & Snapchat sales lead Poland w Aleph.

Według danych z Mediapanelu, w lipcu Snapchat zanotował 5,21 mln odwiedzających, 17,56 proc. zasięgu oraz 3 godziny, 10 minut i 44 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Dołącz do dyskusji: Snapchat ma nowy format reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl