Sony reklamuje kamerę Handycam CX105 (wideo)
W telewizji, kinach i internecie trwa kampania reklamowa kamery Sony Handycam CX105. Akcja jest skierowana do młodych rodziców.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa kamery Sony Handycam CX105 pokazuje, jak bardzo to urządzenie przydaje się rodzicom małych dzieci. Przekaz informuje, że kamera jest wyposażona w obiektyw Carl Zeiss, rejestruje obraz w jakości full HD oraz działają w niej stabilitor obrazu, zoom cyfrowy 120x i zoom dźwiękowy.
Akcja od 30 października jest prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w Polsacie, TV4, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN, TVN7, Discovery, Animal Planet i kanałach z pakietu At Media), kinach (sieci Cinema City i Multikino) oraz internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Heads Advertising, która przy produkcji spotów współpracowała z AlverniaStudios, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Sony reklamuje kamerę Handycam CX105 (wideo)