SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spacecamp dla Mastercard

Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard.

Wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy agencja Spacecamp została wybrana przez warszawskie biuro Mastercard do długofalowej współpracy, w ramach której jest odpowiedzialna za szereg działań digitalowych, w tym prowadzenie stron związanych z programem lojalnościowym "Mastercard Bezcenne Chwile", kampanię performance’ową, SEO, optymalizację UX/UI oraz CX, content marketing, a także analitykę i raportowanie. Jednocześnie po stronie Spacecamp leży przygotowywanie materiałów mediowych, jak również bieżący konsulting.

Spacecamp z nowym klientem

- Z dużą sympatią obserwujemy rozwój Spacecamp w ostatnich latach, patrząc jak „przemeblowuje” rynek agencyjny. Teraz powierzamy Spacecamp szeroki zakres działań digitalowych w wielowątkowych i często bardzo złożonych technologicznie projektach. Jestem przekonany, że to start bardzo owocnej współpracy, która przełoży się na doświadczenia klientów i innowacyjne projekty, którymi zaskoczymy rynek - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard.

Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.

Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end.Pracuje dla takich klientów jak 3M, Bayer, Żabka, Coty, Electrolux, Riot Games, Uber czy Wella. Holding Brand New Galaxy, którego Spacecamp jest częścią, został niedawno kupiony przez amerykańską sieć Stagwell Media Network.

Dołącz do dyskusji: Spacecamp dla Mastercard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl