Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wstyczniu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w styczniu b.r. wyniosła 103 257 egz. ibyła o 12 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął "Playboy" (Marquard Media Polska), którysprzedał się w ilości 94 733 egz. (spadek o 4 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora SA), któregosprzedaż w porównaniu do stycznia 2008 r. spadła o 1 proc. iwyniosła 68 422 egz.
styczeń | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
CKM | 103 257 | 117 666 |
Playboy | 94 733 | 98 161 |
Logo | 68 422 | 69 891 |
Smart | 29 218 | 34 691 |
Men's Health | - | 80 133 |
2009/2008 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 103 257 | 117 069 |
Playboy | 94 733 | 55 118 |
Logo | 68 422 | 66 322 |
Smart | 29 218 | 32 397 |
Men's Health | - | 60 865 |
W styczniu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 47 669egz., zyskując 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2008roku.
styczeń | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 47 669 | 42 110 |
Businessman.pl | 22 638 | 20 408 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Forbes".
2009/2008 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 47 669 | 33 327 |
Businessman.pl | 22 638 | 26 286 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn