„Siła muzyki” - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. „Napędza nas do działania”
Radio ZET (Eurozet) startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Siła muzyki”. W 11 największych miastach zawisły billboardy z cytatami nawiązującymi do spotu telewizyjnego, będącego osią akcji. Akcję przygotowały agencje Isobar, Dynamo i Zenith.
Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i - jak podano w komunikacie - "jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia ZET".
- Stworzona przez nas kampania powstała w oparciu o prosty insight. Radio towarzyszy nam w codziennym życiu. Jest naszą ścieżką dźwiękową, która ilustruje zarówno proste czynności, jak i ważne momenty. Muzyka grana w radiu dopada nas przypadkowo. Opierając się na tym prostym przesłaniu stworzyliśmy komunikację, która wyróżnia się na tle spotów emitowanych przez konkurencję, a jednocześnie skupia się wokół roli radia w naszym życiu - mówi Radek Dudzic, senior copywriter w Isobar Polska, która odpowiada za kreację spotu. - Radio to przede wszystkim muzyka, która napędza nas do działania. Porusza nas. Działa kojąco lub dodaje energii. I w tym tkwi jej siła - uzupełnia Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
Wizerunkowa kampania Radia Zet - Lublin
Wizerunkowa kampania Radia Zet - Poznań
Wizerunkowa kampania Radia Zet - Śląsk
Kampania typu „360 stopni” obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach; telewizję (w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), sieci kin, a także największe portale informacyjne i internetowe serwisy tematyczne.
Kreację spotu przygotowała działająca w ramach Isobar Poland Group agencja Isobar. Jego reżyserem jest Marek Dawid. Za produkcję odpowiadało Dynamo, a zakup mediów - dom mediowy Zenith.
W okresie od czerwca do sierpnia br. Radio ZET miało 13,7 proc. udziału w rynku radiowym.
Dołącz do dyskusji: „Siła muzyki” - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. „Napędza nas do działania”