SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż magazynów młodzieżowych dalej spada. „Bravo” najchętniej kupowane

W maju 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 54 085 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 46,31 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 50,03 proc. do poziomu 33 961 egz.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 54,60 proc. do 23 699 egz.

Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 52,94 proc. i wyniosła 22 922 egz.

ZKDP

maj

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

134 978

54 085

54 085

175 080

100 738

100 738

Fun Club

74 947

33 961

33 961

104 940

67 957

67 957

Bravo Girl

54 993

23 699

23 699

99 969

52 195

52 195

Twist

55 000

22 922

22 922

94 942

48 703

48 703


W maju br. w porównaniu do kwietnia br. jedynym wzrostem sprzedaży wśród pism młodzieżowych pochwalić się mógł „Twist” - było to 5,41 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 34,80 proc., również i w tym ujęciu odnotował magazyn  „Bravo Girl”.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

134 978

54 085

54 085

134 964

58 201

58 201

Fun Club

74 947

33 961

33 961

74 936

38 111

38 111

Bravo Girl

54 993

23 699

23 699

59 975

36 346

36 346

Twist

55 000

22 922

22 922

59 993

21 746

21 746

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż magazynów młodzieżowych dalej spada. „Bravo” najchętniej kupowane

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziutas
wezcie sie do roboty albo zamykajcie tytuly mlodziezowe.
0 0
odpowiedź
User
Man
Dziwne zjawisko. Czemu są aż tak duże spadki?
0 0
odpowiedź
User
Man
Skąd takie spadki?
0 0
odpowiedź