Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie
W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku uplasowała się na poziomie 801 432 egz., co oznacza spadek względem kwietnia 2014 roku o 14,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,82 proc. i ustabilizowała się na poziomie 346 554 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 179 578 egz., po spadku o 6,52 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,66 proc. i wyniosła 93 505 egz. Był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 088 886 | 802 432 | 801 432 | 1 298 591 | 944 171 | 942 746 |
To & Owo | 523 323 | 346 554 | 346 554 | 569 361 | 371 913 | 371 913 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 277 479 | 179 578 | 179 578 | 282 440 | 192 112 | 192 112 |
Program TV | 195 719 | 114 979 | 93 505 | 212 121 | 134 135 | 110 866 |
W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 7,03 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 088 886 | 802 432 | 801 432 | 1 143 918 | 863 020 | 862 020 |
To & Owo | 523 323 | 346 554 | 346 554 | 535 590 | 360 879 | 360 879 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 277 479 | 179 578 | 179 578 | 286 930 | 189 748 | 189 748 |
Program TV | 195 719 | 114 979 | 93 505 | 198 630 | 120 757 | 98 495 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie