SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ströer sponsorem mediowym WOŚP

Grupa Ströer jest sponsorem mediowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Kampania pod hasłem  „15 Finał ALE KOSMOS” prowadzona jest na 1500 billboardach w ponad 35 miastach Polski, 100 CLP i 60 metroboardach w warszawskim metrze co oznacza, że widzi ją prawie co drugi Polak.

Kampania outdoorowa 15 Finału przeprowadzana jest– w okresach dwutygodniowych (16-31 grudnia 2006 i  1-15 stycznia 2007).

- Udział Grupy Ströer w WOŚP stał się już tradycją. Od sześciu lat Ströer wspiera akcję udostępniając swe nośniki na terenie całego kraju. W ten sposób chcemy przyczynić się do rozpropagowania idei WOŚP. Powodzenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zależy od zaangażowania jak największej ilości ludzi, a outdoor to najlepsze medium by do nich dotrzeć- mówi Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

14 stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grać będzie nie tylko w Polsce (gdzie zbierać pieniądze będzie 120 000 wolontariuszy, zorganizowanych w 1500 sztabach), ale także w 36 państwach, m.in.: w Bułgarii, Szkocji, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Serbii, Niemczech, Grecji, Iraku, Arabii Saudyjskiej  czy USA.
Zebrane fundusze przeznaczone zostaną po raz drugi na ratowanie życia dzieci poszkodowanych w wypadkach i na naukę udzielania pierwszej pomocy.

Dołącz do dyskusji: Ströer sponsorem mediowym WOŚP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl