SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Superbrands w Polsce

Gala Superbrands po raz pierwszy w Polsce

1 lutego br. w Auli Politechniki Warszawskiej odbędzie się uroczysta Gala podsumowująca pierwszą edycję projektu Superbrands Polska - konkursu, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. W trakcie uroczystości nagrodzone zostaną zwycięskie marki oraz będzie miała miejsce premiera pierwszego polskiego albumu Superbrands. Albumy Superbrands nazywane są przez media "biblią brandingu".

Superbrands to niezależna organizacja, która działa od ponad 10 lat, obecnie już w 41 krajach.

Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Organizacja rozpowszechnia ideę "brandingu" poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku brandów.

Marki, które znalazły się w "biblii brandingu" wyłaniane są w kilku etapach przez Radę Marek. W skład pierwszej polskiej Rady Marek weszły niezależne autorytety ze świata biznesu, reklamy i mediów:

Piotr Aleksandrowicz, Redaktor Naczelny - Businessweek Polska
Henryka Bochniarz, Prezes Zarządu - Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych
Miroslaw Boruc, Prezes Zarządu - Fundacja Promocja Polska - Instytut Marki Polskiej
Adam Dyszyński, Dyrektor Generalny - Heinz Polska
Jacek Dzierwa, Prezes Zarządu - Pro Marka
Jarosław Filipek, Prezes Zarządu - Codes
Tomasz Gryżewski, Dyrektor ds. korporacyjnych - PKN Orlen
Paweł Kastory, Prezes Zarządu - DDB Warszawa, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny - Brief
Nina Kowalewska - Motlik, Prezes Zarządu - New Communications
Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu - IAA
Krzysztof Kruszewski, Prezes Zarządu - SMG/KRC
Aleksander Krzyżowski, Dyrektor Generalny - Pro Marka
Vadim Makarenko, Dziennikarz - Gazeta Wyborcza
Krzysztof Najder, Partner - Stratosfera
Marian Owerko, Prezes Zarządu - Uno Fresco Tradex
Wojciech Romański, Redaktor Naczelny - Businessman Magazine
Waldemar Tevnell, Prezes Zarządu - Bonnier BusinessPolska
Anna Zakrocka, Szef Zespołu Znaków Towarowych - Patpol
Andrzej Zdebski, Prezes Zarządu - Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych
Jarosław Ziębiński, Prezes Zarządu - Leo Burnett Polska

Skład Rady Marek akceptuje Superbrands w Londynie. Rada Marek została zaproszona według klucza profesjonalizmu.

Uroczysta Gala wręczenia Oskarów Marketingu, podczas której zostaną wręczone statuetki Superbrands w poszczególnych kategoriach jest podsumowaniem rocznej edycji konkursu. Galę w Auli Politechniki Warszawskiej uświetnią swoją obecnością przedstawiciele nagrodzonych marek oraz wybitne osobistości polskiej kultury, biznesu i polityki.

Sponsorem głównym Gali jest DPD Masterlink.

Nagrody - statuetki przedstawiające zwycięską kobietę trzymającą w wyciągniętej dłoni lśniącą gwiazdę, która  jest uosobieniem siły tkwiącej w markach, zaprojektował znany rzeźbiarz Marek Kowalski, którego dzieła można było ostatnio podziwiać w warszawskiej Zachęcie.

Wśród 75 najsilniejszych marek, aż 39 to marki polskie (m.in. Dr I. Eris jako jedyna polska marka kosmetyczna).

Dołącz do dyskusji: Superbrands w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl