Suzuki Day&night pierwszy raz w reklamie zewnętrznej
Koncern Suzuki Motor Poland po raz pierwszy zdecydował się na reklamowanie swoich produktów w technice day &nigh
Kampania "Ignis - teren miejski" obejmuje 85 powierzchni na nośnikach AMS typu backlight w całej Polsce i trwać będzie od 1 lutego do 15 marca. Layout przedstawia samochód - model Ignis - w trakcie jazdy po mieście. Na layoucie dziennym pojazd prezentowany jest na tle błękitnego nieba. Na layoucie nocnym Ignis jedzie w
ciemnościach, z włączonymi światłami mijania. Na obu wersjach layoutu w tle przedstawione jest nowoczesne miasto. "Cieszymy się, że Klienci zaczynają korzystać z możliwości reklamy zewnętrznej w niestandardowy sposób." - mówi Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyrektor ds. Sprzedaży.
Z doświadczeń AMS-u wynika, że kampanie niestandardowe - wykorzystujące różnego rodzaju możliwości prezentowania plakatów - uzyskują znakomite wyniki w badaniach postrzegalności. Jedna z nich, organizowana pod koniec ubiegłego roku, dzięki zastosowaniu kreatywnych rozwiązań osiągnęła prawie 14% przypomnienia spontanicznego, przy średniej z dotychczasowych pomiarów wynoszącej 5,2% (badanie na zlecenie AMS przeprowadził Instytut Mareco).
"Sądzę, że jest to wyraźna wskazówka dla Klientów - im ciekawsza, bardziej intrygująca forma plakatu - tym lepsza postrzegalność" - komentuje Jędrzejewski.
Technika day&night od dłuższego czasu z powodzeniem wykorzystywana jest w kampaniach na nośnikach typu citylight. Day&night jest nowoczesną techniką druku, polegającą na zadrukowaniu wybranych części obu stron plakatu. Pozwala to uzyskać interesujące efekty w postaci dwóch różnych layoutów - innego za dnia, innego w nocy.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wizard, zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Suzuki Day&night pierwszy raz w reklamie zewnętrznej