Świąteczne wyzwania w reklamie kuchni IKEA (wideo)
IKEA zaczęła kampanię reklamującą promocję cenową mebli kuchennych IKEA skierowaną do członków IKEA Family. Akcję przygotowały firmy marketingowe Kalicińscy.com, Fog Content Agency, Grey Group Poland i MEC.
Spot pokazuje kuchnię IKEA, w której przed Bożym Narodzeniem przygotowywanych jest wiele różnych dań. Reklama podkreśla, że kuchnia sprostowała tym wyzwaniom.
Kampania wspiera promocję, w ramach której przy zakupie mebli kuchennych IKEA można za każdy wydany 1000 zł dostać 100 zł zwrotu na kartę rabatową IKEA Poland albo skorzystać z 24 rat z zerowym oprocentowaniem. Taka oferta będzie obowiązywać do końca stycznia, jest dostępna dla wszystkich obecnych i nowych użytkowników klubu IKEA Family.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.
Za kreacją kampanii odpowiada agencja reklamowa Grey Group Poland (telewizja), Kalicińscy.com i Fog Content Agency (kreacja i produkcja reklam internetowych), a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Świąteczne wyzwania w reklamie kuchni IKEA (wideo)