Święta w interia.pl - sprzedane multimedialnie
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia portal INTERIA.PL uruchomił, we współpracy ze swoimi partnerami i sponsorami, trzy serwisy. Kampanie promocyjne świątecznych serwisów INTERIA.PL wykorzystują synergię mediów spółek grupy RMF FM.
Tradycyjnie w portalu znalazł się serwis Choinka (http://choinka.interia.pl/), poświęcony Bożemu Narodzeniu oraz zabawom noworocznym. Sponsorem serwisu Choinka zostały Zakłady Tłuszczowe Bielmar z Bielska-Białej, producent olejów i margaryn, który wzbogacił serwis świątecznymi przepisami na ciasta.
Związanej ze Świętami tradycji poświęcony jest drugi z serwisów ? Mikołaj (http://mikolaj.interia.pl), sponsorem którego została firma Solac. W obrębie witryny prowadzony jest konkurs świąteczny ?List do Świętego Mikołaja?, w którym do wygrania jest sprzęt AGD marki Solac. W ramach współpracy, dla sponsora nie posiadającego jak dotąd krajowej witryny, przygotowana została mini-witryna, prezentująca firmę i jej produkty w języku polskim.
Trzeci z uruchomionych przez INTERIA.PL serwisów to oferta dla poszukujących eleganckich prezentów dla swoich bliskich. Serwis Zegarki (http://zegarki.interia.pl/) stworzony został na zlecenie dystrybutora zegarków marki Roamer w Polsce. W ramach promocji sprzedaży, co druga osoba zakupująca zegarek za pośrednictwem sklepu, otrzymuje gratis drugi, dla płci przeciwnej.
Dołącz do dyskusji: Święta w interia.pl - sprzedane multimedialnie