SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Świeżo i tanio” znów w kampanii Intermaché (wideo)

W telewizji, radiu i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej supermarketów Intermaché pod hasłem „Świeżo i tanio”. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom.

Nowa kampania Intermaché podkreśla, że w supermarketach tej sieci jest taniej niż w konkurencyjnych sklepach. Poszczególne reklamy prezentują konkretne produkty dostępne w promocyjnych cenach. Jednocześnie grafika gazetki Intermarché została zmieniona na bardziej dyskontową, prezentującą kwoty oszczędności wynikające z zakupu określonego produktu.

Akcja przebiega pod hasłem „Świeżo i tanio”, które jest wykorzystywane w komunikacji Intermaché od dłuższego czasu. Wiosną br. w kampanii opartej na tym sloganie i utrzymanej w podobnej stylistyce muzycznej reklamowane były pieczywo, owoce i warzywa dostępne w Intermaché (zobacz tę reklamę).



Obecna akcja reklamowa od 6 października obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, TV4, Polsacie 2 i TV Puls), radio (RMF FM, Radio ZET i Trójka) oraz outdoor (billboardy i nośniki mobilne). Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 grudnia - przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Świeżo i tanio” znów w kampanii Intermaché (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl