1,24 mln widzów debiutu „Szadzi” w TVN
Pokazany we wtorek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Szadź” oglądało średnio 1,24 mln widzów.
We wtorek, 13 października br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego serialu „Szadź”, będącego autorską produkcją player.pl. Średnia widownia emisji wyniosła 1,24 mln osób. Przełożyło się to na 9,97 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 11,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę poszczególne odcinki serialu oglądało średnio 2,62 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,17 mln, a w 16-59 - 1,69 mln).
„Szadź” to 7-odcinkowy thriller z wątkiem kryminalnym w tle, którego akcja rozgrywa się w Opolu. Fabuła serialu skupia się wokół śledztwa prowadzonego przez komisarz Agnieszkę Polkowską. Gdy w pobliżu Opola zostają znalezione zwłoki młodej dziewczyny policja przypuszcza, że może to być zbrodnia na tle religijnym.
W powstałym na motywach powieści Igora Brejdyganta projekcie w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska. W obsadzie serialu znaleźli się również: Bartosz Gelner, Cezary Łukaszewicz, Anna Cieślak, Zofia Domalik, Barbara Kurzaj, Emma Giegżno i Mirosław Zbrojewicz.
Serial „Szadź” od 30 kwietnia 2020 roku dostępny jest w serwisie player.pl. Premiera telewizyjna kolejnych odcinków w TVN będzie miała miejsce we wtorki o godz. 21.30.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,24 mln widzów debiutu „Szadzi” w TVN