Szczecin Rock Festival promowany na billboardach
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Szczecin Rock Festivalu,który odbywa się z wykorzystaniem nośników zewnętrznych Stroera.
Akcja prowadzona jest na billboardach w województwiezachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, wielkopolskim,dolnośląskim oraz na Mazowszu. W wybranych lokalizacjach nawybrzeżu pojawiły się mobillboardy. Impreza promowana jest też naplakatach.
Kreację kampanii przygotowała agencja Advertis, a mediazaplanowały we własnym zakresie Grupa Radiowa Time SA (właścicielEski) i Promotor United Entertainment.
Działania outdoorowe poprzedziła kampania w prasie, m.in.tygodnikach opiniotwórczych oraz kolorowych magazynach. Realizowanesą też działania internetowe, w planach jest również kampaniatelewizyjna w TVP 2 i TVP Info.
Szczecin Rock Festival to wspólne przedsięwzięcie MiastaSzczecin i Promotor United Entertainment. Impreza odbędzie się wdniach 24-25 czerwca na stadionie Pogonii w Szczecinie, a wśródzaproszonych artystów pojawią się m.in. Manic Street Preachers,Limp Bizkit, Hey i legendarny Izrael.
Dołącz do dyskusji: Szczecin Rock Festival promowany na billboardach