Ruszyła tegoroczna edycja Szlachetnej Paczki
W minioną sobotę Szlachetna Paczka udostępniła internetową Bazę Rodzin, które czekają na pomoc w tym roku. Tym samym ruszyła tegoroczna, 23. edycja akcji. Do grona partnerów strategicznych dołączyła firma T-Mobile, zaś partnerami głównymi programu są: Allegro, Biedronka oraz bp.
W sobotę 18 listopada oficjalnie wystartowała tegoroczna, 23. edycja akcji “Szlachetna paczka”.
Wolontariusze Szlachetnej Paczki odwiedzają rodziny, poznają ich historie i potrzeby. Następnie historie tych rodzin trafiają na jakszlachetnapaczka.pl. To właśnie z tej strony darczyńcy, wybierają rodziny, którym chcą pomóc. Wolontariusze są w kontakcie z darczyńcami. Wspierają ich, pomagają w przygotowaniu paczek spełniających potrzeby rodzin, a w trakcie Weekendu Cudów dostarczają pomoc.
Od 18 listopada, przez cztery tygodnie, każdy może wybrać rodzinę, której historia poruszy jego serce i dla której zdecyduje się przygotować pomoc.
Paczki nie trzeba robić samemu. Można zebrać grupę współpracowników, znajomych czy członków rodziny. W Szlachetnej Paczce darczyńcy łączą się w wieloosobowe grupy i pomagają wybranej rodzinie.
16 i 17 grudnia, w tzw. Weekend Cudów, pomoc trafi do rodzin. To wtedy, na kilka dni przed świętami potrzebujący otrzymują pomoc.
Partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki od 6 lat jest Bank BNP Paribas, który realizuje największy program wolontariatu pracowniczego. W tym roku do grona partnerów strategicznych dołączył też operator sieci komórkowej T-Mobile, który zachęca do przekazywania starych telefonów do recyklingu, w zamian za nie przekaże wsparcie Szlachetnej Paczce.
Partnerami głównymi programu są: Allegro, Biedronka oraz bp. Patronami medialnymi Szlachetnej Paczki są: Onet, RMF FM, TVN, TVN24.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła tegoroczna edycja Szlachetnej Paczki