T-Mobile startuje w Polsce: nowe taryfy, reklamy i serwisy
T-Mobile oficjalnie zastąpiła Erę. Sieć ma nową ofertę i komunikację reklamową, zmieniły się też jej strony internetowe. Czym T- Mobile chce przyciągnąć klientów?
W związku z pojawieniem się T-Mobile zniknęła nie tylko Era, lecz również submarki tej sieci takie jak Era Biznes, Era blueconnet i TakTak. Natomiast na rynku pozostanie Heyah.
>>> Analitycy: PTC nie straci na zastąpieniu Ery przez T-Mobile
>>> Zdaniem analityków rebranding Ery jest niekorzystny dla TP SA
Oferta T-Mobile składa się z kilku głównych elementów dotyczących poszczególnych usług dostępnych w tej sieci. I tak taryfy „Wszędzie w sieci” obejmują mobilny dostęp do internetu (szczegóły na ten temat), „Wszędzie rozmawiaj” - połączenia i wiadomości (szczegóły), a taryfy „Zawsze” - połączenia i wiadomości w obrębie sieci T-Mobile na całym świecie (szczegóły). Poszczególne warianty tych ofert skierowane są do klientów indywidualnych i biznesowych.
>>> T-Mobile zamiast Ery - pytania i odpowiedzi dla klientów
Już dwa tygodnie temu rozpoczęła się kampania reklamowa informująca o zastąpieniu Ery przez T-Mobile. W pierwszym etapie była żegnana ta pierwsza marka (zobacz wykorzystywane w niej reklamy), a w drugim - witana ta druga (zobacz te reklamy). Obecnie prezentowany jest też wizerunkowy spot T-Mobile, w którym występuje Jan Nowicki (zobacz tę reklamę).
Rebranding Ery na T-Mobile obejmuje też strony internetowe sieci. Jako pierwszy pod koniec maja ruszył serwis T-Mobile.pl, do którego od początku byli przekierowywani użytkownicy odwiedzający stronę Era.pl. Jednocześnie ruszył Facebookowy fanpage nowej marki, który obserwuje już ponad 30 tys. internautów.
Natomiast w dniu oficjalnego wejścia T-Mobile na polski rynek witryna TwojaEraOnline.pl została zastąpiona przez serwis T-Mobile-Trendy.pl. Na nowej stronie znajdują się wiadomości dotyczące mobilnych nowości i trendów oraz wydarzeń ze świata muzyki i filmu, praktyczne porady dla fanów aplikacji i telefonów komórkowych, a także wideo-testy telefonów. Mobilna wersja serwisu działa pod adresem m.T-Mobile-Trendy.pl.
Jednocześnie EraMusicGarden.pl, muzyczny serwis działający od połowy ub.r., jest obecnie dostępny jako T-Mobile-Music.pl Na stronie znajdują się wszystkie materiały z jej poprzedniej wersji, czyli informacje, recenzje, wywiady i felietony dotyczące muzyki, galerie zdjęć, multimedia oraz muzyka do posłuchania online i do ściągnięcia. W nowej odsłonie serwisu pojawił się również przewodnik po letnich festiwalach muzycznych.
Wszystkie polskie strony T-Mobile mają szatę graficzną opartą na charakterystycznym dla tej marki kolorze magneta. Serwisy we własnym zakresie przygotowała Polska Telefonia Cyfrowa.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile startuje w Polsce: nowe taryfy, reklamy i serwisy
Dziwne, ze na logach telefonów wciąz widnieje ERA. Czyzby pomimo tylu reklam nie umieli zmienić sygnału z nadajników?? hehehe