„Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”
Emitowany w Polsacie „Taniec z Gwiazdami” był najpopularniejszym widowiskiem rozrywkowym w jesiennej ramówce. Z kolei najwięcej widzów z grupy komercyjnej jak i reklam przyciągnął „Mam talent!” TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” emitowanego w Polsacie w piątki o 20.05 wyniosła 3,66 mln osób, co dało stacji 24,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+.
Drugie miejsce w zestawieniu znalazł „Mam talent!” TVN, emitowany w soboty o 20.00. Program ten miał 3,38 mln widzów i 21,88 proc. udziału.
Trzecia lokata należała do show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który zgromadził 2,51 mln osób, a udział stacji wyniósł 23,33 proc. Oglądać go można było w soboty ok. 22.00.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI | Polsat | 3 662 488 | 24,07% |
MAM TALENT! | TVN | 3 376 905 | 21,88% |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO | Polsat | 2 512 278 | 23,33% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | Polsat | 2 427 623 | 14,55% |
THE VOICE OF POLAND | TVP2 | 1 933 459 | 12,54% |
SUPERSTARCIE | TVP2 | 1 072 799 | 7,50% |
W grupie komercyjnej 16-49 miejsce lidera należało do programu „Mam talent!”, który tutaj śledziło go 1,41 mln widzów i miał 23,10 proc. udziału.
Wiceliderem został „Taniec z Gwiazdami” z widownią wynoszącą 1,11 mln osób i 18,39 proc. udziału. Na podium znalazł się jeszcze program „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,07 mln widzów, 21,39 proc. udziału).
WIRTUALNEMEDIA.PL | 16-49 | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
MAM TALENT! | TVN | 1 413 708 | 23,10% |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI | Polsat | 1 107 276 | 18,39% |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO | Polsat | 1 072 552 | 21,39% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | Polsat | 1 070 156 | 15,17% |
THE VOICE OF POLAND | TVP2 | 747 812 | 12,04% |
SUPERSTARCIE | TVP2 | 379 487 | 6,25% |
Pod względem cennikowych wpływów reklamowych także liderem był „Mam talent!” z przychodami na poziomie 48,27 mln zł. Drugie miejsce zajął „Taniec z Gwiazdami” (36,9 mln zł). Wszystkie dane bez rabatów.
Program | Wpływy |
MAM TALENT! | 48 271 600 |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI | 36 901 680 |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | 34 925 150 |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO | 26 581 470 |
THE VOICE OF POLAND | 13 281 754 |
SUPERSTARCIE | 8 216 983 |
Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił „Mam talent!”