Teaserowa kampania Clear Channel Poland
Clear Channel Poland rozpoczęła kampanię reklamową tablic 4x3 - wiodącego produktu ze swojego portfolio
Przekaz kampanii podkreśla najwyższą jakość i skuteczność billboardów i freeboardów Clear Channel w segmencie nośników standardowych.
Grupę docelową kampanii stanowią reklamodawcy szukający tablic reklamowych, które wyeksponują wizerunek ich produktu lub usługi. Komunikacja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu firm mających w swojej ofercie produkty FMCG z segmentu value i premium oraz produkty i usługi kierowane do konsumentów o wyższych dochodach, zamieszkujących duże miasta. Odbiorcą komunikatu są też domy mediowe oraz agencje reklamowe.
Kreację Clear Channel Poland przygotował we własnym zakresie, a następnie - przy realizacji kampanii - współpracował z agencją reklamową ID. Autorem zdjęć jest fotograf Jan Wajszczuk.
Kampania rozpoczęła się 18 kwietnia br. i potrwa do końca miesiąca. Wykorzystane zostaną branżowe serwisy internetowe oraz działania z zakresu direct marketingu.
Kampania podzielona została na dwa etapy - teaserowa i właściwą. W części teaserowej promowane są trzy hasła: "Ma idealne wymiary", "Lubi dobre marki", "Jest najlepsza w swojej klasie". Hasła te będą miały swoje rozwinięcie w drugim tygodniu kampanii. Wtedy, na poparcie każdego z nich, zostaną przedstawione konkretne argumenty i twarde dane. Na zakończenie kampanii zaplanowano działania z zakresu direct maretingu. Wybrani klienci otrzymają intrygującą przesyłkę zatytułowaną: "Chcesz wiedzieć dlaczego jest najlepsza w swojej klasie? Zajrzyj do środka."
Celem wiosennej kampanii Clear Channel jest budowanie wizerunku tablic 4x3 jako produktu premium w segmencie nośników 12m2. Przekaz ma podkreślić najwyższą jakość i efektywność nośników Clear Channel Poland oraz przypomnieć, że rozwiązania oferowane przez firmę budują pozytywny wizerunek reklamowanego produktu.
Dołącz do dyskusji: Teaserowa kampania Clear Channel Poland