SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w kwietniu. „TV 14” z największym wzrostem

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w kwietniu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2017 roku uplasowała się na poziomie 768 200 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 0,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,66 proc. i ustabilizowała się na poziomie 303 747 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik kwietniu br. wyniósł 149 998 egz., po spadku o 10,34 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 4,68 proc. i wyniosła 78 370 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu br. wyniosła 345 873 egz. Była ona o 6,97 proc. większa, niż w takim samym okresie 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 205 499 egz., po wzroście o 7,56 proc. - największym w zestawieniu wszystkich tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 571 egz., po wzroście w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 0,34 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w kwietniu br. wynoszącym 108 620 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się o 9,13 proc.

Względem poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma telewizyjne zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał dwutygodnik „Tele Świat” - było to 10,01 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 1,99 proc. do 39 187 egz., odnotował „Ekran TV”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w kwietniu. „TV 14” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl