TequilaPolska realizuje roadshow dla eurobanku
Pod hasłem 'Wielka promocja kredytów' eurobank rozpoczął roadshow po całej Polsce, którego celem jest wzrost sprzedaży kredytów podczas wakacji i wsparcie aktualnie prowadzonej promocji.
Za przygotowanie roadshow odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska, która w czerwcu br. wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla eurobanku.
W ramach roadshow odbędą się eventy w 20 miastach Polski, które potrwają do 20 sierpnia. Roadshow towarzyszy trwającej promocji, w której klienci biorący kredyt w eurobanku mogą wygrać wycieczki oraz pieniądze na remont domu.
W ramach roadshow „Wielka promocja kredytów” obrandowany autobus eurobanku zawita do 20 miast średniej wielkości typu Wrzesnia, Inowrocław, Głogów czy Lubin.
W trakcie eventów, które odbędą się przy placówkach w centrach miast konsumenci będą mogli dowiedzieć się o trwającej promocji, zapoznać się z produktami eurobanku oraz sprawdzić swoją zdolność kredytową. Na miejscu będzie można również wziąć udział w specjalnie zorganizowanych zabawach i konkursach. Moderatorem eventów jest aktor grający postać Ryśka z klanu – Piotr Cyrus.
Eventy komunikowane są poprzez materiały POS, które zamieszczone zostały w placówkach eurobanku. Za przygotowanie cyklu imprez dla eurobanku odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska.
Od strony eurobanku roadshow koordynuje Łukasz Kuleta, specjalista ds. marketingu.
Dołącz do dyskusji: TequilaPolska realizuje roadshow dla eurobanku