Terravita z nową identyfikacją wizualną
Producent czekolad Terravita przeprowadził rebranding, obejmujący odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Hasło marki brzmi od teraz "Słodkie skarby ziemi".
Zmiany są widoczne od razu na opakowaniach i w nowej wersji logo. Dotychczasowa czcionka została zastąpiona nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu.
Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski.
- Nowe opakowania nadają marce lekkości oraz radości i wspierają ją w obszarze przyjemności - pełni smaku prawdziwej czekolady, która rozpływa się w ustach. Opakowanie jest przejrzyste i czytelne, a smaki są łatwe do identyfikacji. Prosty font przekazuje jakościowy skład, a wybrane barwy dla konkretnych smaków czekolad komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak - mówi Janusz Łyczak, kierownik marketingu marki Terravita.
Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, że Terravita jest polską firmą.
Terravita produkuje swoje flagowe produkty w opakowaniach przeznaczonych w 100% do recyklingu. Dotyczy to zarówno „sreberka”, jak i papieru, pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.
Zmiany dotyczą także samej receptury czekolad oraz kształtu tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt poduszki.
Dołącz do dyskusji: Terravita z nową identyfikacją wizualną
Kiedyś takie cuda nazywało się produktami czekoladopodobnymi. Dziś jest wolny rynek i można sprzedawać jako czekoladę.