SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Wall. Wygraj marzenia” bez zimowej przerwy w emisji. TVP1 zamawia kolejne odcinki

Teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”, wprowadzony jesienią do ramówki TVP1, będzie kontynuowany także zimą. Stacja zamówiła kolejne odcinki, które będą emitowane bez przerwy w emisji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

„The Wall. Wygraj marzenia” to teleturniej, który powstaje na licencji amerykańskiego formatu „The Wall” z biblioteki Endemol Shine Group. W każdym odcinku występuje para uczestników, którzy odpowiadają na pytania.

Kluczową rolę odgrywa wysoka ściana u spodu której znajduje się 15 kieszeni z określonymi kwotami pieniędzy - od 1 do 100 tys. złotych. Po każdym pytaniu, ze szczytu labiryntu spada kula i odbija się od gęsto rozmieszczonych kołków, które w nieprzewidywalny sposób zmieniają trajektorię kuli tak, że do ostatniego momentu nie wiadomo, w którą z 15 kieszeni otworów kula wpadnie i jaką wskaże kwotę. Program prowadzi Paweł Orleański. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Endemol Shine Polska.

„The Wall. Wygraj marzenia” na antenie TVP1 oglądać można w piątki o godz. 20.25, począwszy od 22 września br. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pomimo tego, że na przełomie listopada i grudnia kończy się jesienna ramówka, Jedynka zdecydowała utrzymać teleturniej w piątkowym paśmie premier, ponieważ jest zadowolona z jego wyników oglądalności. „The Wall” można będzie oglądać przez całą zimę i - tak jak już informowaliśmy - program wróci także w 2018 roku.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 1,66 mln osób, co przełożyło się na 11,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,19 proc. w grupie 16-59. Jedynka jest wiceliderem rynku. Warto dodać, że emitowane w tym samym paśmie trzy odcinki "Wyspy przetrwania" w Telewizji Polsat śledziło średnio 1,36 proc.

Dla porównania, we wrześniu 2016 roku średni udział TVP1 w piątkowym paśmie od godz. 20.25 do 21.10 w 4+ wyniósł 8,94 proc., a w 16-49 - 6,26 proc. Oznacza to, że „The Wall. Wygraj marzenia” względem niemal analogicznego okresu rok wcześniej podnosi wyniki oglądalności stacji w obu grupach docelowych.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Wall. Wygraj marzenia” bez zimowej przerwy w emisji. TVP1 zamawia kolejne odcinki

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolo
Lubię ten teleturniej. Pan Ibisz jest świetny.
0 0
odpowiedź
User
Popiół2015
Jaki Ibisz?
Orleański jak już. Ostatnio padł rekord. Dwie dziewczyny wygrały prawie 200 000 zł.
Ta edycja będzie do końca roku, następna będzie od Nowego Roku. Już od 5 stycznia 2018.
0 0
odpowiedź
User
Ania
Najlepszy program w ofercie TVP
0 0
odpowiedź