TikTok partnerem mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn
TikTok i Europejska Federacja Piłki Ręcznej nawiązały współpracę sponsorską w ramach EHF EURO 2022, które od 13 stycznia będą odbywać się na Węgrzech i w Słowacji.
Europejska Federacja Piłki Ręcznej (European Handball Federation EHF) i platforma społecznościowa TikTok zawarły partnerstwo na rzecz tegorocznej edycji Mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn (EHF EURO 2022).
TikTok partnerem European Handball Federation EHF
W ramach współpracy marka TikTok – jako oficjalny partner – będzie obecna przez cały czas trwania turnieju na nośnikach reklamowych w tym bandach LED i bannerach. Natomiast użytkownicy TikToka będą angażowani w sportowe zmagania na wiele różnych sposobów.
Na platformie będą na nich czekać czaty na żywo z graczami i ekspertami oraz dodatkowe treści „zza kulis”. Partnerzy zainicjują także oficjalne wyzwanie #HandballSkills.
Na platformie TikTok udostępniony zostanie specjalny serwis poświęcony EHF EURO 2022 i zawierający m.in. najciekawsze momenty turnieju, najpopularniejsze filmy oznaczone hashtagiem #HandballSkills, informacje o zbliżających się relacjach na żywo oraz szczegółowy harmonogram turnieju. Na niektóre mecze zaproszeni zostaną także wybrani twórcy popularni na platformie TikTok.
Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn od 13 stycznia
Zmagania drużyn narodowych w czasie Mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn w 2022 r. toczyć się będą w pięciu obiektach sportowych na terenie Słowacji i Węgier. Aż dziewięć meczów odbędzie się 13 stycznia, w dniu inauguracji rozgrywek. Wielki finał imprezy zaplanowano na 30 stycznia – nowi mistrzowie Europy zostaną uhonorowani w nowo wybudowanej kopule MVM Dome w Budapeszcie.
Dołącz do dyskusji: TikTok partnerem mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn