Timotei: Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą
20 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki Timoteipod hasłem "Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą.", przygotowanaprzez agencję Los Mejores.
Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta wsegmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów.Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzechwariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywującekonsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciachhandlowych.
Advertoriale będą pojawiać się jednocześnie, na trzechnastępujących po sobie formatach strony, w każdym z wiodącychtytułów prasy kobiecej oraz w prasie poradnikowej (m.in. Twój Styl,Claudia, Tina).
Dodatkowe działania promocyjne w sieciach handlowych (real,- iCarrefour) nawiązują do koncepcji zdrowej i kompletnej diety dlanaturalnego piękna włosów.
Koncept akcji i kreację ATL oraz BTL przygotowała agencja LOSMEJORES, sesję zdjęciową do advertoriali zrealizowała agencjaprodukcyjno-fotograficzna SHOOTME, a za planowanie i zakup mediówodpowiada PHD Poland.
Klient: Unilever Polska S.A.
Agencja: Los Mejores
Branża: Kosmetyki
Typ kampanii: Edukacyjna
Manager projektu: Edyta Sęk, Michał Wiśniewski
Art director: Tomek Prussakow
Copy writer: Zofia Odważna
Dom mediowy: PHD Poland
Dom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)
Grupa docelowa: Kobiety, 25-45, mieszkanki miast, wykształcenieśrednie i wyższe, dochód średni +
Dołącz do dyskusji: Timotei: Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą